Pagina 9 van 44 EersteEerste ... 7 8 9 10 11 19 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 438

Discussie: Fokker D.21 FSX

  1. #81
    Geregistreerd
    5 januari 2010
    Locatie
    heerhugowaard
    Berichten
    927

    Standaard

    het zier er echt vreselijk realisties uit man
    echt een top resultaat aan het worden

  2. #82

    Standaard

    Hmmm, er is al een Fokker D.XXI voor FSX, maar dat oude 3D model heeft inderdaad zijn langste tijd gehad. Komt er ook een 3D cockpit in? Dat kijkt zo lekker weg met TrackIR.

  3. #83
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.577
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Ja, er zit een 3D cockpit in

  4. #84
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.577
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Jongens, het wil niet vlotten

  5. #85
    Geregistreerd
    5 januari 2010
    Locatie
    heerhugowaard
    Berichten
    927

    Standaard

    wat is er aan de hand
    gewoon eve een dipje
    of heb je info nodig

  6. #86
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.577
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Ja, het was gewoon een dipje Eventjes distanciëren, en dan weer verder.

    'Voortgang' tot nu toe: bij het AO bakken bleek dat veel 'unwraps', de zogenaamde sinaasappelschillen, niet handig waren uitgevoerd. Hierdoor kreeg je, als je op de skin netjes een punt neerzette, op het model een streep (bij ronde delen). Dit heb ik inmiddels weten te verbeteren, voor zover. Nu ben ik begonnen aan het updaten van de panellines over de nieuwe unwraps

    Verder: ik ga zelf maar één skin maken. Wie heeft er voorkeuren voor een bepaalde D.21? De rest mogen repainters doen

    En: zijn er misschien liefhebbers voor een model voor FS2004? Ik kan eventjes de mogelijkheden verkennen

    Groeten!

  7. #87
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.577
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Goed, nu met plaatjes
    Het uittekenen van het plaatwerk kan overgenomen worden van mijn vorige versie, al moet er wat worden aangepast. De tintverschillen wit-grijs-zwart is nu uiteindelijk de Ambient Occlusion.

  8. #88
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.577
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Kijk, hier is het verschil goed te zien: het eerste plaatje geeft de eerste situatie weer, het tweede geeft weer wat het resultaat is na de 'sinaasappelschil-verbetering'

    Ik ben tevreden hiermee

  9. #89
    Geregistreerd
    8 januari 2011
    Locatie
    Den Hoorn (ZH)
    Berichten
    631

    Standaard

    dat ziet er erg mooi uit, al bijna klaar zo te zien?
    mijn voorkeur zou uitgaan naar een Ypenburgse D.21, bijvoorbeeld de 222 of 216 maar het spel waar je dit voor maakt heb ik niet, dus wellicht moet je mijn stem maar even niet meetellen.
    Gr,
    Sander

  10. #90
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.577
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Ja bijna klaar, nee toch nog niet

    Beetje lastig, want ik wil graag overal de klinknageltjes tekenen, maar bijvoorbeeld rond de cockpit weet ik niet hoe ze moeten komen. Geen goede foto's gevonden...
    Het probleem bij klinknagels rond de cockpit is als volgt: doordat het aantal nagels dat daar zit, niet zo groot is, valt een fout zo op. Bij de motorkap is dat niet bepaald het geval.
    Of zal ik deze niet doen? Op de motorkap zitten in elk geval genoeg rivets

    Verder: ik ga maar een versie maken, mogelijke repainters mogen de rest doen bijna elke D.21 is mijns inziens namelijk interessant, maar dat vind ik wel wat veel werk

    Graag jullie reactie!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •