Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Douglas DC 2, PH-AKR "Rietvink" op Kjevik

  1. #1
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Locatie
    Noorwegen
    Berichten
    263

    Standaard Douglas DC 2, PH-AKR "Rietvink" op Kjevik

    Vandaag kreeg ik deze foto van de DC 2, PH-AKR "Rietvink" op Kjevik, zomer 1939. Het zakte weg in de zachte ondergrond, maar kon gered worden. Met dank aan Rolf Bakken voor het lenen van de foto. Weet iemand de datum?

    Groetjes
    Rob
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)  
    Laatst gewijzigd door Mathieu; 1 januari 2018 om 22:02

  2. #2
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Locatie
    Noorwegen
    Berichten
    263

    Standaard

    Misschien wel even vermelden dat Kjevik, de luchthaven van Kristiansand (Noorwegen) is.... :-)

  3. #3
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.349

    Standaard

    Hallo Rob.

    Heeft even niets met deze thread te maken maar wil het toch even hebben over je laatste boek, de Fw 200 in deense dienst. Jammer van de misstap met de tekst, heb je al gedacht over een manier om de ontbrekende tekst op een andere manier te verwerken zoals pagina 107 los te drukken met een kleinere foto van de afgebeelde "Jutlandia" zodat er ruimte ontstaat om de tekst er toch op te krijgen en die ter beschikking te stellen van de kopers zodat die hem kunnen inplakken o.i.d.?
    Ik ben namelijk bang dat met de tijd het correctiestrookje verloren gaat en er is geen ruimte om het zelf op de pagina in te vullen, daar is het teveel tekst voor.
    Overigens een prima boek maar dat geldt voor al je publicaties (vind ik dus).

    Groet,
    Ruud.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 26 september 2013 om 09:17

  4. #4
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Locatie
    Noorwegen
    Berichten
    263

    Standaard

    Prima idee, en ik zal eens kijken hoe we dat kunnen oplossen. Mogelijk kunnen we de ontbrekende tekstpagina dan achterin vastlijmen. Zal het eens nader bestuderen. Bedankt voor de tip en het compliment.
    Met vriendelijke groeten,
    Rob Mulder

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •