-
6 februari 2014, 19:54
#231
Heej, kun je niet een beta D-21 beschikbaar stellen voor al je fans op nederlandseluchtvaart.nl
-
6 februari 2014, 20:14
#232
Leuk idee Pieter, ik ga er eens over denken!
-
6 februari 2014, 20:36
#233
@j.weel: dat is dit draadje: http://www.nederlandseluchtvaart.nl/...riaties-29324/
Ik heb echter geen zin om de kleuren nog te gaan veranderen, dat kan mijn psyche niet aan
In elk geval, een update van de cockpit:
Met de hartelijke dank aan Huub Vink en Michel Migaud voor de klokjes
Met de vliegeigenschappen ben ik inmiddels ook een heel eind op weg!
En over het vorige bericht: zijn er geinteresseerde voor een beta? Laat het horen, kunnen de vliegeigenschappen ook eens beproefd worden!
En houdoe!
-
7 februari 2014, 11:41
#234
Overigens heeft Mathieu een hoofdrol gespeeld bij de klokjes want alle gegevens (en volgens mij ook een aantal tekeningen) waarop de klokjes gebaseerd zijn komen bij hem vandaan.
Het paneel ziet er erg veelbelovend uit. Ergens moet ik nog een hoge resolutie foto hebben van het instrumenten bord van de 229 in het Crash museum. Op de foto zijn nog wat resten te zien van de originele wijzerplaten.
Ik zal voor je gaan zoeken, maar ik ben nu aan het studeren dus dat wordt niet voor volgende week.
Voor wat betreft je aanbod om de bèta te mogen testen hou ik mij aan bevolen. Niets is meer rustgevend dan om voor het slapen gaan, een rustig rondje over virtueel Nederland te vliegen . Ook zal ik me in de snelheden verdiepen.
Groet,
Huub
Laatst gewijzigd door huub vink; 7 februari 2014 om 11:43
Reden: Spelling blijft moeilijk
-
9 februari 2014, 22:15
#235
Ja, een Beta lijkt me wel gaaf hoor!
-
10 februari 2014, 08:14
#236
Ik moet dat hele spel nog hebben want dat heb ik nog nieteens
de D21 is dan natuurlijk een must have als nederlander
-
10 februari 2014, 11:55
#237
Hoi Daan,
De tekst airspeed op de snelheidsmeter moet eigenlijk nog vervangen worden in "SNELHEID" en de inhoud van de benzine tank is die van de G.1.
Groet,
Mathieu.
Als het regent in mei is april voorbij.
-
10 februari 2014, 16:16
#238
Bedankt Mathieu, wordt veranderd! Benzinestand heb ik inmiddels ontvangen!
Nog een vraag overigens aan jou Mathieu: was de lijn op de inlaatdrukmeter van 90-120 rood of gewoon wit?
-
10 februari 2014, 16:51
#239
Hoi Daan,
Bedoel je cirkel vormige lijn? Als je dat bedoeld kan ik zeggen beide, rood en wit.
Achter op de inlaat drukmeter zit een schroefje waarmee je het rode gebied kunt instellen. Dit was omdat deze instrumenten voor verschillende motoren te gebruiken was en die hadden allen hun eigen maximale inlaatdruk waarden. Wat deze waarden voor de mercury was weet ik niet zo uit het hoofd.
Groet,
Mathieu.
Laatst gewijzigd door Mathieu; 10 februari 2014 om 16:57
Als het regent in mei is april voorbij.
-
11 februari 2014, 22:43
#240
Hoi Mathieu,
Er zitten nog wel meer verkeerde klokken in, maar ik heb de klokjes van de G-1 aangeboden als start.
Overigens is er op de (beschadigde) wijzer plaat van de 229 in het crash museum niets meer te zien van de tekst "SNELHEID". Ook zijn de letters veel groter dan op deze klok.
Maar ik probeer Kaasjager hier en daar een beetje bij te staan en ik denk je straks verrast zal zijn van het prachtige resultaat. (Ik bedoel te zeggen: Ik heb een hoop van je geleerd de afgelopen jaren ).
Een vraagje. Weet jij wat de tekst was op de schaal van de Ragonot Voltmeter? Zeker in die tijd gebruikte de Fransen het woord "Tension" vaker dan "Volt".
Ik begreep dat op het Ragonot paneel vande G-1 om die reden "V" op de kast was gezet onder de voltmeter. Maar dit kan uiteraard ook een "broodje aap" zijn.
Overigens kijk ik nog steeds voor je uit naar Ragonot zekeringhouders, maar die zijn nergens meer te vinden.
Met groet,
Huub
Laatst gewijzigd door huub vink; 11 februari 2014 om 23:35
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forumregels