Pagina 135 van 173 EersteEerste ... 35 85 125 133 134 135 136 137 145 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.341 t/m 1.350 van 1728

Discussie: Monumenten in Rusland.

  1. #1341
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard

    Naam: Ka 26 , Ukhtomskaya..jpg
Bekeken: 464
Grootte: 202,1 KBKa 26 - Ukhtomskaya.
    Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.

  2. #1342
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard

    Naam: An 22 , Tver..jpg
Bekeken: 447
Grootte: 43,0 KBEen Antonov An 22 op de vliegbasis van Tver , één van de weinige die nog in dienst is van de Russische luchtmacht.
    Er zijn 66 stuks gebouwd van dit type waarvan de eerste vloog in 1965.
    Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.

  3. #1343
    Geregistreerd
    6 maart 2013
    Locatie
    Westerbork
    Berichten
    2.260

    Standaard

    En een ongelofelijk gaaf geluid maakt die An-22

  4. #1344
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heron Bekijk bericht
    En een ongelofelijk gaaf geluid maakt die An-22
    De An 22 was voorzien van 4 Kuznetsov NK-12 motoren van 15.000 pk elk , de krachtigste turboprop motoren ooit gebouwd
    Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.

  5. #1345
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard

    Naam: Mi 4 , Uktus.jpg
Bekeken: 439
Grootte: 162,1 KBMi 4 - Uktus.
    Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.

  6. #1346
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard

    Naam: MiG-23MLD , Tver..jpg
Bekeken: 412
Grootte: 139,5 KB
    Mig 23MLD - Tver.
    Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.

  7. #1347
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard

    Naam: Mig's , Tver..jpg
Bekeken: 460
Grootte: 279,3 KB
    Militair trainingscentrum - Tver.
    Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.

  8. #1348
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard

    Naam: Yak 18T , Ulyanovsk..jpg
Bekeken: 429
Grootte: 309,0 KB
    Yak 18T - Ulyanovsk.
    Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.

  9. #1349
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard

    Naam: Tu 204 , Ulyanovsk , stored.jpg
Bekeken: 428
Grootte: 91,9 KB
    Bij Tupolev in Ulyanovsk staan een aantal Tu 204's buiten geparkeerd.
    Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.

  10. #1350
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.580
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Heel mooi Jan! Dit zullen wel de development vliegtuigen zijn.
    Overigens vind ik de Tu-204 best een fraai toestel. Fraaier dan sommige westerse lijntoestellen. Maar dat zal een kwestie van smaak zijn.

    Ik zit me geregeld af te vragen waarom dergelijke toestellen niet echt gebruikt worden door westerse airlines. Vermoedelijk heeft dit met psychologie en wantrouwen/garantie te maken.
    - Psychologie: de consensus onder de passagiers is dat Russisch spul oude troep is. Vodkaburner enzovoorts.
    - Garantie: is het wel echt goed spul? Kunnen we er zeker van zijn dat we alle reserve-onderdelen over zegge 20 jaar nog kunnen krijgen of zitten we dan weer in oorlog?

    Daarnaast denk ik dat 'Russische' toestellen metrisch ontworpen en gebouwd zijn, terwijl westerse toestellen 'imperial' zijn.

    Niet lang geleden was er een artikel van Aviation Week Network: http://aviationweek.com/defense/anto...westernize-124
    Antonov is weliswaar niet Russisch, maar wel afhankelijk van Moskou voor wat betreft supplies. Dat ze dat willen verwesteren (is dat een woord?) vind ik een mooie stap. Ik vermoed dat Antonov een geloofwaardig beeld wil neerzetten in het westen. Het is tenslotte een OEM, in plaats van 'domweg' een transportbedrijf. Deelname van de An-70 voor de Future Large Aircraft (https://en.wikipedia.org/wiki/Antonov_An-70), wat overigens de A400M is geworden, is ook al een stap in die richting.

    Voor westerse klanten is het belangrijk dat de supply chain ook westers is. Dit wekt vertrouwen en heeft, denk ik, ook te maken met offset-regelingen. De Sukhoi Superjet is ook voor een groot deel Europees.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •