Was gewoon niet te vliegen het assymetrische koppel van een vliegwiel dia 1400mm en behoorlijk gewicht doe gewoon je vliegtuig omslaan ,Dus alles wat je kon doen waren voeten en handen met weinig toeren op kon je het best redden en..de magneetschakelaar zat echt wel te ver weg om te switchen en te sturen en te kijken . Kijk als je lekker hoog zit blijft dat effect staan je bent constant aan het cirkelen .Gelukkig heb ik er mooit vijanden mee bestookt want toen was ik nog niet geboren ,Vond het zalig gevoel om ineens in een miles te belanden ,hij sroeide olie als een fontein maar vloog erg goed en het nieuwe tijdperk kwam van allemaal mooie leuke Pipers,tigers,austers,stampe ,en junkers en de c47 wat een genot nix zien en ineens ja hoor wat een lekkere herrie maar vliegen deed je en dat doen ze nog met al die oudjes.alleen de baasjes verfrommelen en storten door hun struts en krijgen wieltjes en dan gaan ze in een doos of worden goed verhit dan is alles weg maar onze vliegtuigen hangen lekker te dromen in de musea .
Zo dit was mijn droom welterusten .