Hallo Henk.

Hieronder de tekst van mijn mail aan de uitgever, Aad Neeven.

Hallo Aad.

Ik heb begrepen dat jullie de uitgevers zijn van het nieuwe Hub Groeneveld boek "Republic F-84E/G Thunderjet in Nederland".
Tot mijn spijt moet ik zeggen dat er productiefouten in dat boek voorkomen en ik ben niet de enige die dat heeft geconstateerd.
In ieder geval drie mensen hebben eenzelfde probleem. In mijn geval heb ik zelfs een extra rit naar de Luchtvaart Hobby Shop gemaakt om mijn exemplaar om te ruilen maar ook degene die ik meenam had dezelfde problemen. Omdat ik de tekst niet kwijt wilde heb ik hem toch maar meegenomen maar het klopt niet. Het is duidelijk dat bij de drukkerij de kwaliteitscontrole heeft gefaald.
Op de site nederlandseluchtvaart.nl heb ik mijn bevindingen geplaatst en nog een ander lid bevestigde mijn verhaal.
Hopelijk ben jij/zijn jullie in staat een oplossing te bieden voor iets waar wij als kopers van dit boek niet gelukkig mee zijn.
Zie mijn commentaar: http://www.nederlandseluchtvaart.nl/forums/showthread.php?19726-Wat-voor-een-luchtvaart-boek-leest-u-nu&p=73073#post73073

Met vriendelijke groet,

Ruud van Ommeren,
adres hier weggelaten.