Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 101

Discussie: Kaping Neptune 212.

Threaded View

Vorig bericht Vorig bericht   Volgende bericht Volgende bericht

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gijs Bekijk bericht
    De Neptune 212 was in 1964 tijdelijk gedetacheerd op HATO Curacao De vliegtuig maker Bolk maakte daar deel uit van de detachering grond ploeg
    Is er iemand welke weet welke route de 212 gevolgd heeft op zijn thuis vlucht naar Valkenburg en of Bolk daarbij aan boord was?
    Via diverse bronnen kreeg ik informatie dat het verblijf van Bolk op Hato bevestigde ( met hiervan ook foto's welke dit aantonen welke ik echter om privacy en ethische motieven niet zal openbaar maken.
    Ook werd de route welke op de thuisvlucht genomen werd door diverse bronnen genoemd Deze route liep via de Azoren.
    Van dit verblijf op de Azoren welke gepaard ging met meer dan gebruikelijke egards vanuit de Portugese autoriteiten en Bolk en CS zijn ook foto's in mijn bezit, welke ik ontving van een zoon van een consulair medewerker aldaar. Ook deze foto zal ik niet openbaar maken om de boven genoemde redenen
    De betreffende foto's zijn bij een notaris op een veilige wijze onder gebracht.

Dat Bolk en ook anderen op de Azoren minstens 1 nacht hebben door gebracht bevestigd de mogelijkheid dat er contacten konden zijn tussen de Portugese autoriteiten en Bolk en CS.

NB de route van de terugreis was Hato, Bermuda, Lajes, MVKV
    Laatst gewijzigd door Gijs †; 21 februari 2019 om 17:43

Regels voor berichten