Hallo Mathieu
Bedankt voor je belangstelling. Zoals je hebt gezien ben ik een tijdje niet op deze site geweest. Helaas heb ik nog niet veel te melden wat de TV betreft. De belangrijkste reden hiervoor is het feit dat ik door de weeks geen tijd heb. Ik moet dus alles in het weekend doen en dat betekent al het andere ook, dus schiet het bouwen er dikwijls bij in; weekends zijn gewoon te kort. Een andere reden is dat ik nog geen ervaring met vacform heb en ten derde, sinds dat ik toch relatief veel informatie over de TV heb gekregen via deze thread, er is niet zoveel over deze kist bekend, wil ik hem nu steeds mooier maken, ook binnen in. Overigens bedankt voor die gave tekening met de cockpit en zo Cees Stuursma; hier heb ik inderdaad wat aan. Heb ook begrepen dat de TV werd gestart en geland via die secundaire 'open dak' cockpit op de romprug, vanachter het dan opgeklapte windscherm. Dat intrigeert me ook en ik wil nog wat meer over al deze details te weten zien te komen. De plaats van de deur is nu bekend zou ik zeggen
en de juiste verf heb ik ook al dus ik kan eigenlijk al een beetje aan de slag.
Tot spoedig dus
Jos![]()