Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 520

Discussie: Wat voor een luchtvaart boek leest u nu?

Threaded View

Vorig bericht Vorig bericht   Volgende bericht Volgende bericht

Standaard

Hallo Ronald.

Ik sta werkelijk versteld, net als bij het boek van Hub Groeneveld, dat de kwaliteitscontrole zo de mist is ingegaan en nog wel bij de gehele oplage.
    Uit de mail bleek niet of de schuld bij de drukkerij dan wel binderij lag. Het probleem zal, volgens mij, nu niet liggen aan het formaat maar aan de kwaliteit van het papier.
    Jullie product heeft niet een gebruikelijke papiersoort, als ik het moet schatten dan denk ik aan toch zeker 120 grams papier maar het zou zomaar 150 grams kunnen zijn en van prima kwaliteit. Niet te vinden bij de gemiddelde boekproducties, meer gebruikelijk bij kunstboeken. En die papiersoort is, zoals nu blijkt, niet zomaar in voorraad bij drukkerijen.
    Wel is het voor iemand een grote schadepost want degene waarbij de fout ligt zal de ander toch ook een tegemoetkoming moeten geven. Tenzij de drukkerij een eigen binderij heeft maar dat is ook niet zo gebruikelijk meer als in de jaren 50 en 60 van de vorige eeuw hoewel bij het colofon in deel 1 wel een drukkerijnaam is vermeld maar geen binderijnaam.

Groet Ruud en "stay safe", we zijn er nog lang niet van af.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 3 december 2020 om 19:45

Regels voor berichten