-
17 februari 2025, 12:24
Luchtvaartboeken te koop.
Luchtvaartboeken te koop.
Hallo allen.
Mijn afwezigheid sinds eind vorig jaar op deze site v.w.b. fotoplaatsingen heeft o.a. te maken met een toekomstige verhuizing. Als 82-jarige alleenstaande woon ik nog steeds op driehoog zonder lift en dat gaat steeds moeilijker. Het verwijderen van overbodige spullen heeft al veel tijd gekost en is vermoeiend. Iedere vuilniszak moet 48 treden naar beneden en later moet ik die ook weer omhoog, gelukkig zonder vuilniszak. En dan nog heen en weer naar de container om het te dumpen. Ik ben geschrokken van de hoeveelheid overbodige spullen die ik nog had bewaard. Nog steeds ben ik daarmee niet klaar. Wel zijn de LP’s en een aantal muziek CD’s verkocht.
De luchtvaartboekenverzameling is een ander probleem. Die staat in 26 boekenkasten. Ik heb nu tussendoor al 15 boekendozen gevuld, helaas niet zo slim geweest om de inhoud vast te leggen. Het zijn wel kleine dozen want ze mogen niet zwaarder zijn dan 15 tot 20 kg dus gaan er niet veel boeken in zo'n doos. Er is nog veel werk aan de winkel want zou ik alles in die dozen moeten doen dan heb ik zo’n 150 dozen nodig.
Een verhuizing naar een seniorenwoning in Amsterdam betekent helaas vaak maar een 2-kamerwoning en dus moet ik mijn luchtvaartboekenverzameling inkrimpen.
Indien onder jullie geïnteresseerden zijn in een pdf-je met de totale lijst van mijn verzameling om daaruit wat op te kopen stuur dan een mailtje naar ruvo (en daarna) @ziggo.nl. Geregistreerden van deze site kunnen dit ook via een pb-tje doen maar geef daarin dan wel een gewoon mailadres waar ik dat pdf-je naar toe kan sturen.
Bij een eventuele koop hoop ik dat niet iedereen voor postverzending kiest maar dat er ook mensen zijn die in Amsterdam hun bestelling kunnen afhalen (wat mijn voorkeur heeft) anders ben ik veel tijd kwijt om verzenddoosjes te gaan kopen en weer naar het postkantoor om te verzenden en verlies ik tijd die ik nodig heb om klaar te zijn voor de verhuizing. Wel kan ik het gekochte apart houden tot afhalen de koper uitkomt.
Ik hoop binnenkort toch af en toe een foto te kunnen plaatsen, een mens moet tenslotte ook af en toe tot rust komen.
Met vriendelijke groet,
Ruud van Ommeren.
Laatst gewijzigd door ruudvanom; 17 februari 2025 om 12:35
-
Hallo allen.
Vanaf vandaag is de (uit)verkoop van mijn luchtvaartboeken gestopt.
Ik heb nog heel veel te verpakken, op te ruimen en te regelen. Wordt waarschijnlijk weer actief met de verkoop na mijn verhuizing later in het jaar.
Hopelijk werkt mijn gezondheid dan ook mee want die is momenteel niet optimaal, wat wil je met 82 jaar.
De bestelde boeken worden geleverd als afgesproken.
Bedankt voor de interesse.
Met vriendelijke groet,
Ruud van Ommeren.
Laatst gewijzigd door ruudvanom; 15 maart 2025 om 09:48
Regels voor berichten