Foto 555. D-1594. Arado V1.
Mit der Arado V1 unternahm Lufthansa im Laufe des Jahres 1929 Versuchsflüge zur Erkundung von Schnellpoststrecken nach Istanbul, Sevilla und Teneriffa.
Das Bild zeigt die Maschine auf dem Flugplatz La Laguna bei Santa Cruz de Tenerife.
Lufthansa undertook testflights to explore the airmail routes to Istanbul, Seville and Tenerife with the Arado V1 in 1929.
The picture shows the aircraft at the La Laguna airport near Santa Cruz de Tenerife.
Dit draadje is vandaag de 1.2 miljoen keer bekeken gepasseerd.
Dit is o.a. te danken aan onderstaand bericht, zoveel bezoekers tegelijk op Buitenlandse Civiele Luchtvaart heb ik hier nog nooit gezien. Buitenlandse Civiele Luchtvaart - Foreign Civil Aviation (3052 Viewing)
Groet, Ruud.
Laatst gewijzigd door ruudvanom; 6 november 2025 om 12:25
En ja, er lopen erg vreemde figuren op het internet rond... al of niet kwaadwillend. Het kan b.v. zijn dat iemand op een andere website of blog o.i.d. een linkje zet naar één van je foto's, dan loopt het snel op!
Ook op mijn account op Flickr gebeuren er soms van dar soort dingen. Gemiddeld over de jaren heen krijg ik tussen de 500 en 700 bezoekers per dag. Vanaf 15 augustus tot eergisteren ging dat vanaf 1.000 tot 5.000 bekeken foto's per dag met een uitschieter van 12.071 op 2 oktober. Ik zit nu weer rond de 500...
Dit draadje staat, 7 november 2025 [0.55 uur], al op 1.6 miljoen keer bekeken.
Ik snap er niets meer van. Met deze gigantische aantallen bezoekers is dit draadje nu al de 1.6 miljoen bezoekers gepasseerd.
Van 1.2 tot 1.6 miljoen in krap twee dagen, is dit correct of is er iets mis met de telling op deze site?
Groet, Ruud.
Laatst gewijzigd door ruudvanom; 7 november 2025 om 00:58