Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerben Tornij Bekijk bericht
Mooi initiatief!
Wel zal het lastig zijn om passende doelgroep voor de boekjes te vinden. Voor luchtvaarthistorici zullen de boekjes geen nieuwe inzichten opleveren. De doelgroep moet elders gezocht worden. Ik ben bekend met de auteur van 'Jagers van de Nacht'. Zijn producten zijn grafisch erg mooi en daarom bereikt hij een grote groep van belangstellenden. Het eerste deel van genoemd boek was zeer succesvol en hij heeft net een tweede deel uitgebracht. Misschien kunnen jullie samen broeden op een co-productie? Als je mij een persoonlijk bericht zou sturen dan wil ik je wel in contact brengen.

Groet vanuit Amersfoort,
Gerben Tornij
Dank voor het aanbod, Gerben. Ik heb al eens contact gezocht met Hennie Vaessen, maar hij antwoordde me dat zij alleen hun eigen strips uitgeven (en dus wellicht ook maken). Maar goed, niet getreurd. Ik vond dat die luchtoorlog om Nederlands-Indie in verhouding tot de oorlogsdagen in Nederland te weinig aandacht hebben gekregen, dus vandaar dat ik heb besloten die strips op eigen kosten uit te brengen.
Ik sta er as zaterdag mee op de Euroscale Modelling Beurs in Houten. Misschien vind ik daar geïnterresseerden.