-
Bestond dat echt? Of was het iets voor een film, of privé opleiding of zo?
Wat ik heb kunnen vinden bij de FAA over deze 3 kisten (een paar vraagtekens geplaatst bij namen, omdat ik het handschrift niet goed kon lezen):
G-AFVT SR10J Reliant, c/n: 5911
Brian Allen Aviation Ltd., Feltham 23aug1939-01sep1939 (Heath Row Aerodrome, Middlesex)
The Fairey Aviation Company Ltd., Hayes 01sep1938-25jun1959 (Great West Aerodrome Heathrow)
Fairey Aviation Ltd. Hayes 25jun1959-08mar1960
J.D. Habin, Southampton 29mar1960-01jul1963
Flying Facilities Ltd., Bristol 27aug1963-14may1965 (Staverton)
Safety Products Ltd., Redhill 19jul1965-07jan1968
A.R. Turton(?), Croydon 26jan1968-30sep1968, to USA
G-ARCK: C175A Skylark, c/n: 56745, bouwjaar 1960
Airwork Services(?) Ltd., Hatfield 07nov1960 – 05sep1961
Wells Organisations Ltd., Biggin Hill 12oct1961-01may1963
D.J.H. Porter, Biggin Hill (Trustee of the assets of Flaviavia(?) Ltd. Flying Club 16jul1963-17jun1964 charter
Frede Nymann Fausing(?), Ipswich (deense eigenaar) 29jun64-28feb1966
Shackleton Aviation Ltd., London (owner) 01jun1966-16nov1966
Junex of Sweden Ltd., London 25nov1966-29oct1973 Permanent WFU
G-AXEZ: AL60-B1 Santa Maria, c/n: 02/6144.
Junex of Sweden Ltd., London 06may1969 – 31aug1959; destroyed
-

Het bestond echt, dit heb ik erover kunnen vinden
bron: FLIGHT International, 8 February 1968
fotobron: https://abpic.co.uk/pictures/operato...%20Air%20Guard
Laatst gewijzigd door gerard gielis; Gisteren om 12:37
-
Dit is een fiktieve, de Isle of Man Air Force. Maar ziet er wel goed uit




En in schaal 1/87 ziet het er ook goed uit.
-
Die National Air Guard is zo te lezen een idealistische activiteit, zonder overheids basis. Dan wordt de grens tussen een roundel en een bedrijfslogo wel wat dun.
-
dat klopt helemaal maar om een kompleet plaatje te maken komen deze grensgevallen ook aan bod.
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forumregels