Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Gezocht: Cockpit Magazine over Avia-Resto

Standaard Gezocht: Cockpit Magazine over Avia-Resto

Een Engelse groep is bezig om Vickers Viking G-AGRW weer terug naar de UK te halen. Deze was ooit deel van de 'collectie' van het Avia-Resto in Soesterberg. Nu heeft Cockpit magazine ooit een special over deze plek gemaakt en een contactpersoon van deze groep zou graag een exemplaar op de kop tikken. Weet iemand toevallig:
    • Welk nummer/datum we zoeken (ik heb ergens nummer 175 gevonden, maar weet niet of dit klopt)?
    • Of dit blad ergens toevallig rondzwerft?
    • Of we (plan B) aan een goede scan van dit exemplaar zouden kunnen komen? Ik heb alleen oude fotokopieën van een aantal pagina's maar meer niet.

Alle hulp is welkom. Bedankt!

Standaard

Ik zal eens zoeken, ik heb nog vele cockpits liggen.
    Als het regent in mei is april voorbij.

Standaard

Gevonden, het verhaal staat in de uitgave van juli 1971.
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)  
    Laatst gewijzigd door Mathieu; 30 september 2022 om 18:47

Standaard Aparte uitgave

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Archer Bekijk bericht
    Een Engelse groep is bezig om Vickers Viking G-AGRW weer terug naar de UK te halen. Deze was ooit deel van de 'collectie' van het Avia-Resto in Soesterberg. Nu heeft Cockpit magazine ooit een special over deze plek gemaakt en een contactpersoon van deze groep zou graag een exemplaar op de kop tikken. Weet iemand toevallig:
    • Welk nummer/datum we zoeken (ik heb ergens nummer 175 gevonden, maar weet niet of dit klopt)?
    • Of dit blad ergens toevallig rondzwerft?
    • Of we (plan B) aan een goede scan van dit exemplaar zouden kunnen komen? Ik heb alleen oude fotokopieën van een aantal pagina's maar meer niet.

Alle hulp is welkom. Bedankt!
    Ik vond net de aparte uitgave; s/n = 115 type = 408

Standaard

Wel lollig. Vrienden van ons woonden in het huis west van AvioResto, dus ik heb vanaf de eerste Viking belangstellend meegekeken, maar helaas nooit bezocht.

Adri

Standaard

Welkom op het forum Willem, met meteen een mooie bijdrage!

Groet,

Mathieu.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door willemvdkraats Bekijk bericht
    Ik vond net de aparte uitgave; s/n = 115 type = 408
    Hallo Willem,

Dank voor de bijdrage! Kan je wat vertellen over dit nummer van Cockpit? Ik ben nog naar een exemplaar op zoek maar het helpt niet dat ik niet zeker weet of het een nummer heeft in de Cockpit reeks. Heb je misschien een scan/foto van de voorkant of relevante index-pagina?

Regels voor berichten