Lijkt het maar zo, of draaien de achterste wielen van de trio bogie, terwijl alle andere stilstaan? Of zijn het andere wielen, gezien hun wielnaaf?
Lijkt het maar zo, of draaien de achterste wielen van de trio bogie, terwijl alle andere stilstaan? Of zijn het andere wielen, gezien hun wielnaaf?
Grappige vraag :-)
Ik had bij de foto al geschreven dat ik 'm op pagina 20 ook al geplaatst had en toen kwam daar de vraag:
Ik ga nu dus gewoon het antwoord kopiëren wat toen ook op bladzijde 20 gegeven werd :-)
en
De volgende dan maar weer:
Bij m'n bezoek aan Finkenwerder in 2015 stonden er 4 Emirates A380's in 't zicht geparkeerd, waarvan de F-WWAN (c/n 201, werd A6-EOQ) de nieuwste was.
De andere drie waren F-WWAG (c/n 186, werd A6-EOL), F-WWSU (c/n 184, werd A6-EOK) en F-WWAH (c/n 187, werd A6-EOM)
Die drie waren al in volledige kleuren, maar de WWAN dus nog grotendeels in primer, zoals hier te zien is:
F-WWAN_201_24jun15EDHI1 by Bert Visser, on Flickr
D-AVYH is een Airbus A319-115(w) met c/n 6644, ging naar American Airlines als N4032T. Het toestel heeft hier al de grote winglets, die later standaard zouden worden op de Airbus Neo.
D-AVYH_6644_24jun15EDHI2 by Bert Visser, on Flickr
Blz 20, ja, dat is te lang geleden voor mijn aandachtsspanne. Maar wel bedankt voor de herinnering. Goed geheugen trouwens![]()
Ha, ha... geen kwestie van een goed geheugen, want zo goed is die niet meer.
De bestandsnamen van alle platen die ik in dit topic plaats, heb ik ook in een tekstbestandje gezet. Op die manier kan ik gemakkelijk zien of ik een foto al eerder heb geplaatst.
Overigens komt er morgen een Chinees langs... :-)
D-AVZM is een A321-231(w) met c/n: 6693, eerste vlucht op 14 juli 2015.
Bij TransAsia Airways werd het de B-22611, maar toen zij er mee stopten in november 2016, werd de kist geparkeerd op Cork.
Een half jaar later werd het toestel overgenomen door Air Macau als B-MCG.
D-AVZM_6693_24jun15EDHI1 by Bert Visser, on Flickr
Laat ik voor de verandering eens een plaat laten zien van een Airbus... :-)
D-AVZO is een Airbus A321-211(w) met c/n 6701, die bij Juneyao Airlines als B-8068 werd geregistreerd.
D-AVZQ_6701_24jun15EDHI1 by Bert Visser, on Flickr
Nog een Airbus zwever die naar Oost-Azié zal vertrekken als 'ie klaar is: D-AVZS is een Airbus A321-211(w) met c/n 6707, die later voor Eva Airways ging vliegen als B-16219.
D-AVZS_6707_24jun15EDHI1 by Bert Visser, on Flickr