-
gezocht: De Vliegende Hollander juni 2005
Beste lezer,
Op de website van De Vliegende Hollander gaat het archief helaas niet verder dan februari 2014.
Nu ben ik specifiek op zoek naar de editie van juni 2005, het artikel "De riddervlucht van "Tub"", Op pagina 18 staat er een foto van meerdere personen, waaronder een gedecoreerd familielid van mijn vrouw; R. A. Rothkrans, vaandrig k.v. vlieger waarnemer, 2-VLG-V (ML-KNIL).
Vanwege mijn interesse in de geschiedenis van de Tweede Wereldoorlog in het algemeen en in deze met betrekking tot R.A. Rothkrans.
Van de familie is mij zijn Bronzen Kruis en Oorlogsherinneringskruis met gesp Nederlandsch-Indie 1941-1942 en andere documenten toevertrouwd.
Ik ben bekend met de boeken van P.C. Boer en O.G. Ward en er blijkt iemand al goed zijn best te hebben gedaan op Wikipedia. Mijn voornemen is t.z.t ontbrekende informatie en documentatie hier aan toe te voegen.
Wie kan mijn helpen aan een fysieke of digitale versie van de Vliegende Hollander 06-2005 omwille van dit artikel en met name de foto op pagina 18?
Heeft u de beschikking en toegang tot de juni 2005 editie? Kunt u mij op weg helpen hoe en waar ik een digitale versie kan bemachtigen van dit artikel en met name de foto op pagina 18?
Regels voor berichten