Pagina 14 van 17 EersteEerste ... 4 12 13 14 15 16 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 131 t/m 140 van 169

Discussie: 02 nov 2011: "Aviodrome verkeert in zeer zwaar financieel weer"...

Standaard

Fokker maandelijkse updates in 2025: klik op Fokkernews

Standaard

Ik ben benieuwd wat hier mee bedoeld wordt:

"Er zijn enkele kapitaalkrachtige Nederlanders bereid om mee doen, maar die stellen eisen die niet met de onze stroken"

Het is voor mij overduidelijk dat er in ieder geval een aantal zaken vanuit de basis helemaal opnieuw opgezet zouden moeten worden wil het hernieuwde museum een kans van slagen maken. En dan bedoel ik niet dat er een glijbaan op de vleugel van de 747 geklonken moet worden!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door g-1reaper Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd wat hier mee bedoeld wordt:

"Er zijn enkele kapitaalkrachtige Nederlanders bereid om mee doen, maar die stellen eisen die niet met de onze stroken"
    Ik denk dat ze bedoelen dat er mensen zijn die donaties willen doen en in ruil daarvoor ook wat gedoneerd willen krijgen.

Oftewel we gaan samen de inboedel kopen en daarna onderling verdelen want dat is veel goedkoper dan later tegen elkaar op te bieden.

Standaard

Hmmm... een "oneerzaam" voorstel :-)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door g-1reaper Bekijk bericht
    Hmmm... een "oneerzaam" voorstel :-)
    Nou... ik kan me ook hele eerzame eisen voorstellen, zoals dat bepaalde toestellen behouden blijven en dat de nieuwe organisatie waar ze hun geld in stoppen daar onweerlegbaar de eigenaar van wordt, zodat je in de toekomst niet toestanden krijgt zoals nu.

Standaard

Zo niet bij de Aviodrome- lucht met vleugeltjes.. Weg, onze Avio Droom..

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fogg Bekijk bericht
    Nou... ik kan me ook hele eerzame eisen voorstellen, zoals dat bepaalde toestellen behouden blijven en dat de nieuwe organisatie waar ze hun geld in stoppen daar onweerlegbaar de eigenaar van wordt, zodat je in de toekomst niet toestanden krijgt zoals nu.
    De geschiedenis leert ons dat er heel oprechte mensen zijn met goed bedoelingen. Echter deze goede bedoelingen worden niet altijd begrepen door hun nabestaanden en/of opvolgers. Wij denken altijd dat er iets vast gelegd kan worden voor altijd, maar deze constructie bestaat gewoonweg niet.

Kijk nu naar de Fokker Heritage Trust, iedereen inclusief ik dachten dat de spullen veilig waren en nu blijkt het bestuur kennelijk besloten te hebben dat het beter ondergebracht kon worden bij een commercieel bedrijf..........

Standaard

Ik merk in ieder geval weinig van een sprankelende media campagne... De klok begint te tikken........

Standaard

De veiling is volgens
    Veiling Luchtvaart Themapark Aviodrome veertien dagen uitgesteld - De Krant van Flevoland
    nu twee weken uitgesteld. Dit geeft de burger moed.

Zo te lezen moet de curator ook de Rechter-Commissaris tevreden houden, de curator is dus niet per se DE "boeman"...

Standaard

Browser accepteert geen cookies | Het Financieele Dagblad
    Oud-bankier droomt van Aviodrome

maandag 23 januari 2012, 15:03
    update: maandag 23 januari 2012, 15:28

Een oud-bankier werpt zich op als redder van Aviodrome, het failliete luchtvaartmuseum in Lelystad.

Met een investering die kan oplopen tot €4 à 5 mln, denkt de vroegere bankier Alexander van Ketwich Verschuur de historische luchtvaartcollectie te kunnen redden.
    En op

http://fd.nl/ondernemen/298733-1201/oud-bankier-droomt-van-aviodrome?visited=true gaat het verhaal verder...

Regels voor berichten