-
Dit zijn twee Fokker C.Vc's en drie Fokker C.Ve's van de MLD
Hans
-
Hallo Hans.
Wat een verschil in vleugels!! Ik had nog nooit het verschil van de onderzijde gezien bij de C.V en dit is een verrassing voor me.
Bedankt.
Groet,
Ruud.
-
Kaart 187.
H-NABN. 1925 verongelukt bij Landrecies in Frankrijk.

Ruud.
-
Kaart 188.
PH-ALS. Douglas DC-3. Naam toestel: "Specht". 1937 verongelukt in Palembang.

Ruud.
-
10 april 2014, 08:08
#165
Correctie kaart 187.
H-NABN. 1925 verongelukt bij Landrecies in Frankrijk.
Herman Dekker wees me er op dat de plaats van het ongeluk niet klopt. Het is een kilometer of 6-8 noordelijker in Locquignol.
Voor de geïnteresseerde lezer:
Ogevallen/incidenten 1925
Bedankt Herman.
Groet, Ruud.
-
11 april 2014, 11:47
#166
Kaart 189.
PH-AEP. (Eerder H-NAEP). Fokker F.VIIb. Verkocht als OO-AID.
Hier is door de afdeling retouche weer flink gekalkt, en niet erg strak, dus of dit de echte registratie was tijdens de opname? Sinds het commentaar van Herman Dekker over het KLM-gekalk ben ik bij deze hoeveelheid retouche niet zeker meer. Vooroorlogse kruideniersmentaliteit die het verzamelaars moeilijk maakt. Zou er ergens een (foto)archief zijn waar die kalkerij werd bijgehouden?

Ruud.
-
12 april 2014, 14:40
#167
Kaart 190.

Ruud.
-
13 april 2014, 17:52
#168
Kaart 191.
W-6. Fokker C.XI W.

Ruud.
-
14 april 2014, 17:51
#169
Kaart 192.
Nederlandse piloot/vliegenier/luchtvaartpionier Henri Wijnmalen (1889-1964).

Ruud.
-
16 april 2014, 17:32
#170
Kaart 193.
Koolhoven FK 46. Zoek de verschillen.

Ruud.
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forumregels