Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.
Aha, de oude Cessna-500 Citation van IDS; en aan het karretje met "Seaport"-opschriften te zien is dit op Rotterdam. Welke Rallye dat is, weet ik echter niet
De G-BCKM is van augustus 1974 tot december 1984 als zodanig geregistreerd. Daarna werd het G-JETE en daarna naar de States.
Die foto's van de Drover op de vorige pagina waren trouwens in Engeland genomen, niet in Australië. Deze kist staat volgens mij nog steeds ergens in een Engels museum.
Laatst gewijzigd door Heron; 13 december 2019 om 20:46
Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.
Piaggio P-166 op Le Bourget.
Nog één Heron waarvan ik niet weet wat het is
Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.
Hetzelfde type als op foto 151: Cessna-500 Citation, in dit geval van Heerema op thuisbasis Rotterdam.
Links een Il-18 van Balkan Bulgarian; tussen beide in de PH-KED, de Piper Aztec van Kuiken Vliegbedrijf en rechts het neusje van een Piper-28 Cherokee en een Falcon-20 bizjet.
Zurich 1978.
Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.
Il 86
Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.
de Havilland DH.88 Comet - Farnborough 1988
Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.
Je ziet, dat Iljushin goed naar Airbus heeft gekeken. Die liet de vloer achterin de cabine iets oplopen, zodat er een wat grotere breedte beschikbaar bleef. Net genoeg om een extra stoel erbij te plaatsen of een grotere pantry. De Il-86 past dezefde truc toe, zie maar naar de achterzijde van de cabinevloer.
Een soort Airbuski dus...