Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 1499

Discussie: Foto's "US military aircraft nostalgia and more" die ook nog thuis lagen.

Threaded View

Vorig bericht Vorig bericht   Volgende bericht Volgende bericht

Standaard

Wat Pim Pouw van mij denkt te weten is voor mij niet meer van belang na zijn vileine plaatsing hierboven. Ik had hem anders ingeschat, jammer.

Omdat het mijn integriteit betreft zal ik voor de rest van de bezoekers van deze site toch reageren.

Een ieder die mijn draadjes volgt heeft kunnen constateren dat indien een afbeelding niet in mijn bezit is maar van het internet komt, wat zelden gebeurt, ik dat ook vermeld.

De foto is gekocht op een Engelse eBay veiling (als nr
    133533176448) die op 5 oktober j.l. is geëindigd. De verkopers gebruikersnaam is steamystuff4u oftewel Kev Darling, eigenaar van de firma bigbirdaviation en tevens auteur van luchtvaartboeken. Iemand waarbij ik al jarenlang klant ben. Ook de nieuwste foto's van de Nederlandse F-35A komen daar vandaan alsmede nog zeer veel andere die soms niet zo nieuw zijn, ongeveer anderhalve schoenendoos vol tot nu toe en die nog niet gescand zijn. Over de foto's uit andere bronnen, zelfs Australië, die nog niet gescand zijn nog maar niet te spreken.

-------------------------------

Naam: x-59.jpg
Bekeken: 615
Grootte: 71,7 KB Naam: X59 az062.jpg
Bekeken: 683
Grootte: 15,1 KB

Links een deel van de veilingpagina en rechts mijn naam en onderwerp (X59) op de achterzijde van de foto, geplaatst door de ontwikkelcentrale.

Groet Ruud en "stay safe".
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 21 oktober 2020 om 13:47

Regels voor berichten