Er is een heel groot gedeelte van de collectie die ik nog niet eens bekeken heb. Er zitten 35mm negatieven (vooral Z/W) bij welke in individuele envelopjes in diverse doosjes gesorteerd zijn. Er zitten diverse trays met dia's tussen. Er zijn mappen vol met A4 prints, wat volgens mij de 'core' collectie was welke hij liet zien en netjes organiseerde. Sommige prints zijn dubbel, wat weer de indruk geeft dat hij deze wellicht ook op beurzen verhandelde of ruilde. Er zijn mappen vol met 120 film negatieven. Dan is er de digitale collectie waar ik een stuk van heb bekeken (dat was het makkelijkst te doen).

Over de jaren heen zie je diverse interesses in de collectie. Zo lijkt er een flink stuk te zijn wat vooral op propliners is gefocust, met DC-4/6/7 maar ook DC-3 als onderwerp. In de mappen met prints zie ik diverse mappen met alleen maar 737s, dus dat was misschien weer een latere focus. De militaire invloed lijkt niet zo groot, maar zit er toch ook wel tussen. Afijn, we graven hier nog vrolijk even in verder. Ik heb van het niet-digitale gedeelte nog maar een heel klein stuk bekeken en snel wat (voor mij) interessante dingen gescand, ik moet even kijken hoeveel ik daar nog uit ga halen. To be continued.