Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Gezocht: AVIAHOBBY

Standaard Gezocht: AVIAHOBBY

Hallo,

Ik ben op zoek naar uitgaves van het tijdschrift Aviahobby, uitgegeven in ongeveer 1980? Voor zover ik weet is het maar 1 jaar uitgegeven. Alvast bedankt voor reacties of tips waar er eventueel iets te krijgen is!

Groeten,
    rlucas

2. Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rlucas Bekijk bericht
    Hallo,

Ik ben op zoek naar uitgaves van het tijdschrift Aviahobby, uitgegeven in ongeveer 1980? Voor zover ik weet is het maar 1 jaar uitgegeven. Alvast bedankt voor reacties of tips waar er eventueel iets te krijgen is!

Groeten,
    rlucas
    Beste R. Lucas,

Ik heb ze gehad maar niet intact gelaten. Het was een kwalitatief goed blad dat grotendeels gevuld werd door bekende luchtvaarhistorici.
    In de jaren negentig heb ik ze opgeruimd nadat ik er (vele) relevante artikelen uit had genomen. Sindsdien bewaar ik die op onderwerp in mijn knipselarchief. Maar niet alles heb ik meer.
    Als er een specifiek artikel is wat je zoekt, stuur dan even een persoonlijk bericht. Want dan wil ik dat artikel wel opzoeken en inscannen.
    Mocht je de uitgaven compleet willen zien, dan kan ik je niet helpen. Misschien is dan het archief van het Aviodrome nog een zoekrichting.

Groet uit Amersfoort,
    Gerben Tornij

Regels voor berichten